Saturday, March 24, 2012

Try Cuba Test ;p

Muahahaha.... skang aku tengah mencari2 set penjaagaan muka yang tak la mahal tapi sesuai ngan kulit muka aku. Iye la... umur pun da menjejak 30's.. kena la jaga muka dengan lebih serius. Kalau masa 20's tu bley ler main2, kejap jaga kejap idak.

Aku takde la harap nak beli SKII ke, atau jenama yang makan ratus2 tu. Cari yang sangat berbaloi harga ngan kesannye pun da cukup. Lagi satu... nak yang senang dapat sebab tamaw r nanti bila da abih, putus pakai sebab susah nak gi beli.

Aku start pakai starter pack Flawless Skin dari Sendayu Tinggi. Set ni harganya RM39 je. Tak la murah sangat sebab starter pack ni, cipoet je saiznye. Mula2 pakai tu, muka aku sangat berkilat (tataw mmg cmni atau sbb aku xpernah pakai penjagaan muka ke)

Ni pack kosong je der... da abih


Tapi, after a month consume brand ni, baru aku perasan back head aku da hilang, pastu muka nmpak berseri je walaupun xde make up.

"cantik tak wajah hamba?" **Sila muntah  ;p


Sebelum ni pun, kulit muka aku memang xde masalah. So, xde la nampak perubahan sangat. Cuma rasa lebih licin tanpa back head.

Da sebulan pakai Flawless Skin set ni (da habis da pun), aku try beli Safi Rania Gold plak. Nape aku tertarik nk try Safi Rania ni plak ek?

Sebab aku tengok sendiri, muka kakak aku sangat2 bersih bila dia da pakai jenama ni. Nampak lain sangat. Kalau dulu nampak kusam dan xbermaya, tapi skang da berseri. Bersih dan gebu je. Umur akak aku ni da mencecah 36 tahun. Dan dia xguna pencuci muka pun. Dia cuma guna Krim Kecantikan Safi Rania tu je.

Ni je yang aku beli... xbeli complete set sebab aku ni jenis malas dowh. Muahahaha....

Aku beli Pembersih Muka deep Moisture ngan Krim Kecantikannya je. Baru start pakai.Tunggu je la hasilnya nanti.

No comments:

Post a Comment

Happy Reading! Please leave ur comment then. Thank you!!

❀ http://apieceofme-shasha.blogspot.com/ ©Copyright 2012 Design By ShaSha ❀