Thursday, March 29, 2012

Tips Malam Jumaat : 4 Gaya 'having sex' yang mesti dicuba (18SX)

Tingkatkan kenikmatan seksual korang dengan posisi2 ni. Korang dinasihatkan supaya menambah suhu air cond bilik korang sekiranya korang nak tiru cara ni, okey!  ;p

Surefire G-spot hitter
Kedudukan : Sidia seolah menenggong, manakala korang plak duduk atas menghadap sidia, dengan kaki korang yang terangkat sket dan tangan korang paut di lehernya. Tetapi pastikan sidia gagah sbb dia tepaksa menanggung berat korang nanti. Hehehe...

Korang akan menyukainya kerana... : Bila korang di atas camni, dia akan mencapai G-spot anda dengan mudah. Kedudukan ini juga membuatkan korang lebih mesra - korang akan merasai hangatnya nafas masing2 sambil memandang satu sama lain dengan penuh cinta dan bernafsu. 


Kalau sidia da tak bley nak tampung berat korang tadi... 
Kedudukan : Sidia duduk tegak bersandar didinding, dengan kakinya berlunjur. Korang duduk di atas ribanya, dengan tangan korang masih memaut di lehernya.Manakal kaki korang menahan dinding untuk mengepam badan korang ke depan dan ke belakang.

 Korang akan menyukainya kerana... :  Sempurna jika lelaki korang senang cum. Plus, korang akan mempunyai kawalan penuh dalam kedudukan ini.


Untuk whole-body orgasm

Kedudukan : Sidia duduk bersila, sementara korang bercelapak dengan kaki korang memaut belakangnya. Memeri faraj anda sebagai tanda korang enjoy the game together.

Korang akan menyukainya kerana... : Posisi ni akan berikan kenikmatan yang teramat, tu menurut pengamal Tantrik. Malah, ia terasa amat baik sekali bila korang mungkin akan mengalami earth-shattering orgasm. Sape yang tak nak beb!

 
Tunjukkan fleksibiliti dan tenaga korang
  
Kedudukan : Dengan siku dan tangan yang mengimbangi berat badan korang, sidia  berdiri di belakang korang, memegang kaki korang sambil mengepam.

Korang akan menyukainya kerana... : Jika korang suka seks berpeluh dan jenis yang sukakan senaman, korang pasti akan menyukai kedudukan olahraga ni. Kerana apabila korang terbalik, darah akan bergegas tururn ke kepala korang, memberikan nikmat yang tak terkata sehingga la korang klimaks. Bonus untuk sidia : dia akan dapat pandangan mata burung taring korang.

No comments:

Post a Comment

Happy Reading! Please leave ur comment then. Thank you!!

❀ http://apieceofme-shasha.blogspot.com/ ©Copyright 2012 Design By ShaSha ❀