Wednesday, March 7, 2012

Kalau la aku...

Mak aii.. bape inci le tu

 Uuu mangai...

Sama ada dia nak ngaku atau tak, selebriti Kim Kardashian (gambar kecil) sememangnya da obses ngan kasut. Tak cukup ngan bukti yang dia asyik memperagakan pelbagai fesyen dan jenis kasut di setiap 'red carpet' atau sedang melakukan tugasannya, tetapi turut dibuktikan dengan beberapa gambar instagram yang di kongsikan oleh Kim, yang menunjukkan koleksi kasut mewahnya yang pelbagai variasi warna dan bentuk Fuhh...

Cantik je susunnannye... ikut warna

"In honor of fashion week I'm posting pics inside my closet!" kata Kim yang berusia 31 tahun ni, yang kini berada di Paris untuk acara fesyen minggu ini, melalui laman blog beliau.

Gambar tersebut menunjukkan koleksi kasut Kim yang amat banyak ; rak kasut yang disusun mengikut jenis, dari peep-toe ke stiletto juga boot ; berbagai warna, kemasan dan nampak seperti warna pelangi yang bewarna-warni. Gila kaya!

Banyaknye yang bling2

Da tentunya koleksi kasut-kasutnya dari pereka terkenal kesukaannya, Yves Saint Laurent, Giuseppe Zanotti, dan berdozen-dozen kasut rekaan Christian Louboutin.

Ish..ish..ish... gitu la kalau da terlampau kaya. Kasut pun da penuh satu bilik. Kalau aku, dapat 10 jenis pun da ok. cukup la yang selesa dan yang cantik mata memandang. Lain la kalau aku ni selebriti ;p

No comments:

Post a Comment

Happy Reading! Please leave ur comment then. Thank you!!

❀ http://apieceofme-shasha.blogspot.com/ ©Copyright 2012 Design By ShaSha ❀