Saturday, September 24, 2011

I'm not good enough....

Yeah.. its true. Aku bukan perempuan baik. Aku pernah jadi budak jahat. Merokok, melepak, lari rumah... tu semua sejarah hitam dalam hidup aku** Sukahati la korang nak kata aku ni jahat giler, tapi itu lah kenyataannya.

Aku kurang kasih sayang kot, or sekadar nak perhatian. Jiwa muda, semua nak cuba.

Tapi, tak bermakna, skang ni aku still perempuan jahat. Aku cuba merubah jadi perempuan baik. Aku nak jadi yang terbaik buat my luv. I love him so damn much! Dia la yang mengubah cara hidup aku.

Sometime.. memang ada terbabas sket. Pernah jalin hubungan ngan someone husband. Tu la dugaannya nak berubah. Tapi, my luv sentiasa disisi, menyokong aku. Marah...memang dia marah. Tapi dia lebih suka memaafkan dari menghukum.

Pernah.. masa di awal hubungan, aku suruh dia tinggalkan aku. Tapi dia taknak, dia tak sanggup kehilangan aku. Masa tu aku still tak sedar betapa dia menyintai aku. Sehingga la... perang berlaku bila dia tahu someone husband yang cuba mempermainkan aku tu adalah kawan lama dia dulu. Dan semenjak itu aku sedar betapa berharganya dia yang selama ni aku tak nampak. Alhamdulillah.. tuhan da buka mata aku. Thanks to that ass hole sebab da sedarkan aku betapa bertuahnya aku tak memilih dia sebaliknya my luv. Pity her wife...

Aku akui.. aku memang amat mudah termakan pujuk rayu insan bergelar lelaki. Maybe sebab masa kecil aku tak dapat kasih sayang dari seorang ayah.

So.. from that day.. aku berazam untuk jadi yang terbaik buat my luv and he will no regret when he choose me as his soul mate. InsyaAllah...



ShaSha say : Bersyukur dengan pe yang ada. What you want is not what u always get. LOL!

No comments:

Post a Comment

Happy Reading! Please leave ur comment then. Thank you!!

❀ http://apieceofme-shasha.blogspot.com/ ©Copyright 2012 Design By ShaSha ❀